طبس – سرپرستي يزدفردا: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و اولین روز از دهه کرامت کارکنان ، خدام افتخاری و راهنمایان زائر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با "حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان" امام جمعه شهرستان طبس دیدار و با آرمانهای امام و رهبری تجدید بیعت نمودند .

به گزارش يزدفردا: در این برنامه که با عنوان "در سایه سار مهر" در محل نهاد امامت جمعه پیش بینی شده بود ، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و مدیحه سرایی مداح اهل بیت در مدح و منقبت حضرت فاطمه معصومه (س) صورت گرفت.

"عباس ذوالفقاری" مدیر عامل موسسه بقاع متبركه، ضمن تبریک دهه کرامت و اشاره به سه هجرت مهم در تاریخ اسلام ازجمله (هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه ، هجرت امام حسین (ع) از مدینه به کربلا و هجرت تاریخی حضرت امام رضا (ع) از

مدینه به مرو) به اختصار برنامه های موسسه در دهه کرامت در شهرستانهای طبس، کاشمر، قاین و17 مجتمع فرهنگی رفاهی میان راهی امام رضا (ع) را اعلام نمود.

"حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان" امام جمعه طبس با ارائه بياناتي در خصوص اهمیت عفاف و حجاب و ذكر حدیث از امام جواد (ع) که فرموده اند "هر کس عمه ام را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود " گفت: وجود امام زادگان مصداقی از مصادیق سوره کوثر است.

ايشان افزود: قم به برکت حضرت فاطمه معصومه (س) به پایگاه و پشوانه علمی ، سیاسی شیعیان جهان تبديل شده است.

امام جمعه طبس در پایان از خدمات ارزنده تولیت عظمای آستان قدس رضوی حضرت آیت ا... واعظ طبسی در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) تقدیر و تشکر نموده و از مدیران و خادمان این آستان مقدس بپاس اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پرمحتوا در ایام جشنهای میلاد رضوی تشکر و برایشان آرزوی موفقیت نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا